Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

Sjuttonde mars - det blev bra till slut

Av Mikaela - 17 mars 2012 13:17

Igår började riktigt uselt. Mitt och älsklingens bråk hängde kvar i luften, och var nära på att komma försent pga jag inte sov så många timmar. Men jag kom iaf iväg till mando, så att jag äntligen fick bli friskskriven, även på pappret. Sen iväg och köra min första 'riktiga' lektion på Brommaplans bilskola. Bästa lektionen jag någonsin haft! Sen när jag skulle åka hem, stod en gammal vän till mig vid bussen och ropade på mig. Så åkte hem till henne istället. Blev te, tv, skitsnack och matlagning. När jag kom hem sen på kvällen blev det till att köra godis och läsk. Och lagom till det att jag skulle slå på filmen, kom Pontus. Inga sura miner. Inga pikar. Bara kärlek. Så trots den usla starten, så blev dagen faktiskt riktigt bra. Sånt gillar vi! :)

 
 
Ingen bild

Ann-Charlott

17 mars 2012 13:39

JA sånt gillar vi !
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 25 april 2012 22:29

Haft en otroligt lång och härlig dag, som jag blivit helt slut av. Men ack så härligt! Började med nästan 2 timmars barnpassning. Sen någon timmes städning när Matilda kom hem. Efter det åkte vi ut till lite kunder, bland annat kolla om ett sto v...

Av Mikaela - 25 april 2012 10:29

Vi har en riktigt fin dag här nere. Solen skiner, fåglarna kvittrar vilt och hönsen kacklar på där ute. Började dagen med lite frukost och sen passa Lisa en dryg timme medan Pontus åkte iväg med Jörgel till lite kunder, och Matilda var iväg hon ock...

Av Mikaela - 24 april 2012 10:39

Hade en riktigt lång och härlg dag igår. Gick upp redan 01.45 på natten, och kom inte i säng igen förrän runt 22.00 tror jag. Där i mellan blev det att åka ner till skavsta och hoppa på flyget till tyskland, landa och möta upp Matilda. Komma fr...

Av Mikaela - 23 april 2012 02:34

Ja, nu är vi påväg. Sitter med Pontus och hans pappa i bilen, på väg in till centralen. Därifrån blir det flygbuss till skavsta, och sen flyg till memmingen, och sen när vi landat i Tyskland, kommer Matilda och hämtar oss. Peppad tjej!! Om tolv timma...

Av Mikaela - 20 april 2012 15:20

Ja, nu är det evigheter sen jag skrev sist. Eller i alla fall dryga 2 veckor sen. För två veckor sen hade jag inte varit på gillinge. För 2 veckor sen hade jag inte skrämt skiten ur mamma och Robban. För 2 veckor sen hade jag inte börjat tveka....

Sök i bloggen

Presentation


Mitt liv vänder, från en sluten psykiatrisk avdelning i stockholm, till drömjbbet i tyskland. Följ med i förberedelserna och sedan på själva resan.
Det här kommer bli den största och bästa vändning i mitt liv.

Skriv i Gästboken!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards