Alla inlägg den 3 april 2012

Av Mikaela - 3 april 2012 14:04

Nu går körningen framåt i grymma hastigheter vill jag påstå.

Först Solna/Huvudsta på lektionerna i förra veckan.

Sen Spånga/Vällingby igår med mamma, med både lätt halka, en del rondeller, en hel del skyltar, och på hemvägen (stannade hos ett par vänner till familjen på ett kort ärende) även något mörkar (kom hem först vid 21.00)

Idag hade jag en dubbellektion med den läraren som jag tycker bäst om, och det blev riktigt mycket rondeller, mängder av skyltar, 70 km/h till väldigt stor del, en kort sväng uppe på motorvägen, och så fick jag testa att fickparkera, vilket faktiskt gick bra :)

Imorgon blir det mer parkeringsövningar, sen gillinge på torsdag, får se vart jag och mamma tar vägen på fredag, och hur mycket mer vi hinner köra nu i påsk, sen blir det 2 dubbellektioner till nästa vecka.


Nu ska jag äta lunch och plugga teori. Om två veckor, exakt, har jag antagligen precis åkt från teoriprovet..

Det börjar helt klart närma sig. Och jag börjar bli stört nervös.

Men vad fan, nu kör vi, det här ska gå bra. Med rätt inställning, och att jag verkligen tar till mig av det lärarna säger nu, så ska jag fan i mig klara körkortet på de här två veckorna som är kvar!!!

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Mitt liv vänder, från en sluten psykiatrisk avdelning i stockholm, till drömjbbet i tyskland. Följ med i förberedelserna och sedan på själva resan.
Det här kommer bli den största och bästa vändning i mitt liv.

Skriv i Gästboken!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards